A. DERS KAYITLARI VE SEÇİMLERİ
Derslere devam eden öğrenciler ile tez aşamasındaki öğrenciler dahil, ders kayıtlarını OBS sisteminden 09-13 Eylül 2024 tarihleri arasında yapacaklardır. Öğrenciler, danışmanlık seçimlerinde kendi danışmanını boş kontenjan olarak seçmek zorundadır.
Yeni kayıt olan öğrenciler de ders kayıtlarını OBS sisteminden 10-13 Eylül 2024 tarihleri arasında yapacaklardır. 30 AKTS ders seçecekler ve semineri 2. dönem alacaklardır. Ders seçimleri aynı tarihte 13.30'da başlayacaktır.
B. SEMİNER VE TEZ ÖNERİLERİ
2.dönemini okuyan, ders döneminde olan ve seminer alan öğrencilerin seminer önerilerini 20 Eylül 2024 tarihine kadar Enstitümüzün sayfasında yer alan Seminer Konusu Öneri Formu'nu Word olarak doldurup danışmanına imzalattıktan sonra Ana Bilim Dalı'na teslim etmeleri gerekmektedir.
Ders dönemini başarı ile tamamlayan/alttan ders alan öğrencilerin Tez Konusu Öneri Formu'nu Enstitümüzün sayfasında yer alan örneğe uygun olarak doldurup 20 Eylül 2024 tarihine kadar Ana Bilim Dalı'na vermeleri gerekmektedir. Ana Bilim Dalı, kurul kararı ile bu formları Enstitümüze gönderecektir.
C. HARÇ VE KATKI PAYI ÖDEMELERİ
İkinci bir üniversitede okuyan öğrenciler (Açıköğretim vb.) harç ücretini yatırdıktan sonra ders kayıt işlemlerini yapabilmektedirler. Katkı payı, TEB Bankası'na öğrenci numarası ile yatırılacaktır.
Tezsiz öğrencilerin ve yeni kayıt olan öğrencilerin katkı payı/harç ödemeleri TEB Bankası'na öğrenci numarası ile yatırılacaktır.
D. ÖĞRENİME ARA VERME
Öğrenimine ara izni almak isteyen öğrenciler, Lisansüstü Yönetmeliği'nin 22. maddesi 1. fıkrası gereğince, mazeretini belirten dilekçe ve belgeler ile birlikte ilgili Ana Bilim Dalı/Bilim Dalı'na en geç 20 Eylül 2024 tarihine kadar başvuru yapmak zorundadır. Başvuru süresi bittikten sonra yapılacak başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
Öğrenime ara izni talebi, öğrencinin dilekçesi, danışmanının görüşü ve Anabilim/Anasanat Dalı kurul kararı ile birlikte Enstitüye iletilir. Enstitü Yönetim Kurulu onayı ile öğrenime ara izni verilir.
E. TEZSİZ YÜKSEK LİSANS
Tezsiz öğrencilerin Dönem Projesi Öneri Formu'nu 18 Ekim 2024 tarihine kadar Ana Bilim Dalı aracılığı ile Enstitümüze iletmeleri gerekmektedir. Ders döneminde olan öğrencilerin 5 ders seçmeleri gerekmektedir. Ders seçimlerinde ders çakışmalarına dikkat edilmelidir.
F. TEZ SAVUNMASI VE TESLİMİ
6.döneminde olan ve tez savunmasına giren öğrencilerin, tezlerinin son halini danışmanı ile birlikte ve Jüri Atama Teklif Formu'nu 13 Ocak 2025 tarihine kadar teslim ederek savunma tarihi almaları gerekmektedir. Savunma sınavından sonra jüri tarafından verilen düzeltmeler yapıldıktan sonra tezin son hali ebetez@akdeniz.edu.tr adresine gönderilecektir. Şekilsel olarak incelendikten sonra Enstitümüzden sırt numarası alınarak bastırılıp savunma tarihinden itibaren 1 ay içinde Enstitüye teslim edilmelidir. Aksi takdirde 7. dönemlerine geçtikleri için kayıtları silinecektir.
G. KAYIT SİLME
5.döneminde olan, dersten ve seminerden başarısız olan öğrencilerin kayıtları silinecektir.
H. AKADEMİK TAKVİM VE DERSLERİN BAŞLAMASI
Akademik takvim, Enstitümüz sayfasında Bağlantılar kısmında yer almaktadır.
Dersler 16 Eylül 2024 tarihinde başlayacaktır.
Son güncelleme: 20.09.2024 22:41:04